Rianne
20-12-20
Lieve verloskundige van Partera,
Wat hebben jullie ons bij alle 3 de zwangerschappen en bevallingen super fijn begeleid. Jullie namen de tijd ondanks dat alles goed bleef gaan.
Iedere bevalling ging anders. Bij de laatste veranderde ik mijn plan 2 dagen van te voren. Jullie communicatie met elkaar is zo goed dat de collega bij de bevalling hier vanaf wist.
Jullie hebben mij zoveel geleerd dat ik de laatste bevalling in bad zelfstandig kon doen. Dit heeft mij een erg trots moeder gemaakt.
Hartelijk bedankt voor alles!
Liam Andrew
04-02-2021
Heel erg bedankt voor de goede zorgen tijdens mijn zwangerschap en bevalling!
Liam is een heel tevreden mannetje!
Elise en Isabella
09-08-2020
Bedankt Partera voor de goede zorgen tijdens de zwangerschap en voorafgaand aan de bevalling! Super fijn dat ik jullie altijd kon bellen en er echt de tijd werd genomen. Uiteindelijk toch medisch geworden tijdens de bevalling, maar ook de nazorg was super fijn!
Isabella en ik bedanken jullie voor deze begeleiding.
Astrid, Selwyn en Liam
26-07-2020
Onze Liam is op 26 juli geboren en kunnen niet anders zeggen dat wij door Partera goed geholpen zijn. De gehele zwangerschap konden we bij ze terecht en gaven ze ons een fijn gevoel. Ook de bevalling zijn we geweldig geholpen door Wim. Mocht het ons gegund zijn dat we nog een kleine verwachten dan weten wij al waar we naartoe gaan! Onwijs bedankt voor alles!






